Tiden går så snabbt.

Idag fyller min bror år, hela 13 år. Blir lite nervös för hans skull när jag tänker vad jag gjorde när jag var 13. Men det är klart, han är ju mycket smartare än mig. Tiden har gått så snabbt kommer verkligen ihåg när han var liten och jag lärde honom att gå (då var jag typ 6 år)
 Min farmor och hennes man kom idag och åt tårta, jag brukar typ aldrig träffa släkten men det var trevligt. Men jag blev lite rädd, Roffe börjar bli gammal. Det märks inte så tydligt, men det syns. Han är vinglig och lite skakis. Jag tycker det är lite läskigt faktiskt. Honom som jag alltid sett upp till börjar att bli så gammal att han snart behöver hjälp. Det blir liksom så ombytta roller. Nu behöver inte jag hans hjälp längre men han behöver nån annnans. Va jobbigt det måste vara att inse att man behöver hjälp när man tagit hand om sig själv i så många år.
En annan sak som får mig att tänka hur snabbt allting går är Roberts och mitt förhållande, det var länge sen jag var nykär nu.

ibland önskar man att tiden går snabbt och ibland inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0