Stackars sminkade tjejer.

Mamma och jag åkte nyss till affären för att handla chips och goda grejer. Det e ju lördagkväll så som vanligt är det massa ungdomar på bussen, troligtvist på väg till någon fjortisfest, haha. Jag förstår verkligen inte att vissa sminkar sig som dom gör. Brunkrämslager till 1000 och sen värsta jävla randen vid halsen. ush, det ser verkligen äckligt ut. Dom ska på fest och tycker nog dom är fina, jag ser bara tjejer som skulle vara mycket sötare utan 10 lager smink. Jag tycker synd om dom. Och jag undrar faktiskt varför ingen säger till dom att dom ser förjävliga ut, jag tycker ens mamma åtminstånde borde säga något. Men dom kanske redan vet det själva, att dom är 5 nyanser mörkare i ansiktet än någon annan stans :S

Aja, kanske onödigt att ens bry sig men jag tycker faktiskt synd om dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0