200 kr om dagen..

Igår gickjag och becka runt på stan och sökte jobb. Jag gick in på en resturang i lunahuset. Jag babblar med ägaren där ett tag och det verkar som om jag ska få jobb.. Det här är så pinsamt att jag knappt vill skriva det. Gubbjäveln erbjuder mig 200 kr om dagen, kan någon fatta det? 200 kr, det är ju förfan ingenting. 200 kr för att jobba, på sommaren på söndagar i en jävla glassbar!!! Jag kände mig förnedrad och förbanad och gick därifrån, . Men men, det finns ju massor av idioter i södertälje, det var ju inget nytt.

Imorgon ska jag boka tid för intervju på ett bemaningsföretag inom resturang, det ska bli spännande iallafall.

image6 .image5

Tror knappast det jobbet erbjuder så här lite pengar iallafall. helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0