Helgen - Kub. Polisen. Promenader.

Helgen har vart bra :) Har tagit många promenader och det är ju skönt och nyttigt.
Fan va kul det va att spela kub med becka,robert och thomas. Haha ;) men det tog en sån jävla tid.
Jag blev inte det minsta förvånad när snuten kom och undra om någon hade försökt sälja hash :S Jävla Södertälje, bara massa skit. Jag sa till snuten att det säkert var invandrarna, han sa - Det är inte säkert.
Såklart det var, 2 sekunder senare kom Ziad och gick förbi. Jag undrar vem det kan ha varit :S

Jaja, men det har vart en bra helg iallafall. Snart e det valborg :) Och nästa vecka går jag bara måndag & tisdag.


Nice nice, SUPER NICE ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0